ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
 
ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Πρόσφατα Θέματα
Πλοήγηση
 Πόρταλ
 Ευρετήριο
 Κατάλογος Μελών
 Προφίλ
 Συχνές Ερωτήσεις
 Αναζήτηση
Δημόσια συζήτηση
Affiliates
free forum


 

 ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ Η ΑΤΤΙΚΗ ΑΛΛΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥΣ

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Admin
Admin



Αριθμός μηνυμάτων : 238
Join date : 27/04/2009
Ηλικία : 70
Τόπος : Παλλήνη-Αν. Αττικής

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ Η ΑΤΤΙΚΗ ΑΛΛΟΥΣ  ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ Η ΑΤΤΙΚΗ ΑΛΛΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥΣ   ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ Η ΑΤΤΙΚΗ ΑΛΛΟΥΣ  ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥΣ Icon_minitimeΤετ Νοε 11, 2009 4:15 pm

Οι Ο.Π. πιστεύουμε ότι το μέλλον της Αθήνας και του λεκανοπεδίου πρέπει να αποδεσμευτεί από την όλο και περισσότερη επέκταση του οδικού δικτύου με την συνεχιζόμενη δημιουργία νέων οδικών αξόνων και νέων αυτοκινητόδρομων στον Υμηττό.
Η κατασκευή των νέων αυτοκινητοδρόμων οδηγεί το λεκανοπέδιο στην απώλεια των τελευταίων αγροτικών και δασικών εκτάσεων του. Με δεδομένο μάλιστα το απαράδεκτο για σύγχρονη χώρα καθεστώς της εκτός σχεδίου δόμησης, οι οδικοί αυτοί άξονες από όπου περάσουν θα προκαλέσουν αύξηση της ζήτησης και της αξίας της εκτός σχεδίου γης οδηγώντας στην εξαφάνιση των τελευταίων ελεύθερων χώρων μέσω της οικοπεδοποίησης και του αποχαρακτηρισμού δασικών εκτάσεων και γεωργικής γης.
Ο φαύλος κύκλος «Νέοι δρόμοι – αύξηση των ΙΧ – ανάγκη για νέους δρόμους – μεγαλύτερη αύξηση των ΙΧ» όχι μόνο δεν αντιμετωπίζει την κυκλοφοριακή ασφυξία αλλά αντίθετα επιδεινώνει την ασφυξία της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στο λεκανοπέδιο απειλώντας την δημόσια υγεία. Η αυτοκίνηση επίσης αυξάνει την συμβολή της Αττικής στην εκπομπή των αερίων του θερμοκηπίου σε μία περίοδο όπου αναζητούνται τρόποι, ώστε η χώρα μας να επιτύχει τη μείωση τους αφού η Ελλάδα ακόμα δεν έχει συμμορφωθεί ούτε καν με τους στόχους του Κιότο, οι οποίοι πλέον κρίνονται ανεπαρκείς για ν’ αναστραφεί η κλιματική αλλαγή . Τέλος σημαντική θα είναι η καταστροφή στο οικοσύστημα του Υμηττού, όπως έχουν επισημάνει περιβαλλοντικές οργανώσεις αλλά και η αρμόδια Διεύθυνση Προστασίας Δασών.
Είναι προφανές τελικά ότι τέτοιου είδους επιλογές θα επιφέρουν αλλαγή της εικόνας όχι μόνο του λεκανοπεδίου αλλά της Αττικής στο σύνολό της. Ένα τέτοιο έργο συνεπώς δεν μπορεί να αντιμετωπισθεί αποσπασματικά αλλά στο πλαίσιο ενός γενικότερο σχεδιασμού. Ενός σχεδιασμού που θα αποτελεί εργαλείο ισόρροπης ανάπτυξης, περιβαλλοντικού ελέγχου, οικιστικής αναβάθμισης και περιορισμού των κοινωνικών χωρικών ανισοτήτων.
Είναι αναγκαίο λοιπόν όσο ποτέ , πριν καταστραφεί ότι έχει απομείνει από τον Υμηττό και πριν νέοι οδικοί άξονες αλλάξουν εντελώς τις χρήσεις γης με τελικό αποτέλεσμα την πλήρη καταστροφή του Αττικού τοπίου, να επανεξετασθεί το Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αττικής που ψηφίσθηκε το 2008 και το οποίο με την σειρά του είναι σε συνάρτηση με το Γενικό Χωροταξικό Σχέδιο (ΓΧΣ ).
Ένα ΓΧΣ στο οποίο σταθερά απούσα επιλογή του χωροταξικού σχεδιασμού είναι η περιφερειακή ανάπτυξη αφού καμιά ουσιαστική αποκέντρωση δεν επιχειρείται μόνο δρόμοι ενίσχυσης των μεταφορικών υποδομών και δικτύων.
Οι Ο.Π. υποστηρίζουν και επιλέγουν την πολιτική εκείνη που θα ματαιώσει τα σχέδια δημοπράτησης των νέων αυτοκινητόδρομων στην Αττική, μήκους 106 χ.λ.μ., με κριτήρια που επανακαθορίζουν το μέλλον και ελπίζουμε ότι ο ρόλος του νεοσύστατου Υπ. Περιβάλλοντος θα συμβάλει στην κατεύθυνση αυτή. Επίσης προς αυτή την κατεύθυνση θεωρούμε ότι οφείλει να κινηθεί και το Υπ. Υποδομών ώστε η στάση της νέας Κυβέρνησης να είναι οριστικά κατά αυτού του έργου.
Στο πλαίσιο αυτό ζητάμε την οριστική του εγκατάλειψη και την εκπόνηση ενός βιώσιμου σχεδίου για την Αττική:
Με κατάργηση της δόμησης εκτός σχεδίου και συγκέντρωση των οικιστικών χρήσεων σε συνεκτικούς οικισμούς που να μπορούν να εξυπηρετηθούν και με δημόσια συγκοινωνία.
Με ουσιαστική αποκέντρωση και αποκατάσταση της ισορροπίας της πρωτεύουσας με τη υπόλοιπη χώρα.
Με αποτελεσματικό και αξιόπιστο δίκτυο δημόσιων συγκοινωνιών, με πόλη και γειτονιές φιλικές στο περπάτημα και το ποδήλατο.
Με επέκταση και ενίσχυση του Προαστιακού, ώστε να αποτελέσει το βασικό κορμό για την επικοινωνία του λεκανοπεδίου με την υπόλοιπη Αττική.
Με αποτελεσματική προστασία της δασικής και αγροτικής γης.
«Αυτό που χρειάζεται η Αττική δεν είναι ένα ακόμα δίκτυο αυτοκινητοδρόμων, που σύντομα θα κορεσθούν όπως ο Κηφισός και η Αττική οδός. Χρειάζεται να ξεφύγουμε από τον φαύλο κύκλο που δημιούργησαν οι πολιτικές των προηγούμενων κυβερνήσεων αλλά και οι αδιέξοδοι μύθοι που υιοθετήσαμε ως πολίτες», δήλωσε η Ιωάννα Κοντούλη, εκπρόσωπος τύπου των Οικολόγων Πράσινων. «Η κυβέρνηση έχει την ευκαιρία να δείξει ότι ακούει τη φωνή των πολιτών που αγωνίζονται για το περιβάλλον, και όχι τα εργολαβικά συμφέροντα που απειλούν να κάνουν τον Υμηττό ένα Λυκαβηττό του 21 αιώνα.
Η Εκτελεστική Γραμματεία των Οικολόγων Πράσινων

Για περισσότερες πληροφορίες:
Ιωάννα Κοντούλη: 6972400417
Ηλίας Κυριακόπουλος: 6932382883
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://econews.forumgreek.com
 
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ Η ΑΤΤΙΚΗ ΑΛΛΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥΣ
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Βατοπέδι Nο 2 στην Ανατολική Αττική

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ :: NEWS PORTAL-
Μετάβαση σε: